Underbart!


Finns det nått bättre än att komma in när det regnar och blåser och är svinkallt ute? Ligger just nu o njuter några minuter i soffan under min underbara filt innan jag sätter igång med dagens studier. Känns som om årstiderna har gått back..igår kändes som liiiiite vår i luften, och idag känns det som riktigt höstrusk. Vad kommer imorrn?`SOMMAR?? Hoppas.. :) Idag har jag åkt lift.Känndes mycket skumt...alla borde göra det! Väldigt konstig situation att befinna sig i. Kul ser det ut iaf! :)

Nu hoppar jag in i badet och värmer upp mig! Älskar badkar och att bada!!!! Vad hade jag gjort utan det?? 
Bara lite onödig fakta om mig.. :) 
 
KÄRLEK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0