Här är jag..


Jaha..nu var det dax igen. Från mycket tjat från en kär vän att hon vill att jag ska börja igen så gör jag ett nytt försök. Jag försökte förklara att mitt liv är ganska tråkigt just nu, men det gick in genom ena örat och ut genom andra. Så jag får väl antingen hitta på saker soim gör mig intressant  eller se till så att mitt liv inte blir så tråkigt i fortsättningen. :)
Kan börja med att säga att jag ska bli ett träningsfreak! Mitt nya mål..eller freak o freak. Ska börja röra på mig iaf. Från att ha varit en soffpotatis alldeles förlänge och saker o ting på kroppen börjar åldras med en, så är det dax att ta tjuren vid hornen och hoppa upp på bandet och köra järnet. Dock tar det på mina krafter.



Att vara en heltidsstudent, jobba varannan helg och nu upp o hoppa tidigt i ottan för att träna...it makes me tired. Men gör mig dessto mer GLAD!!! Känner livet i mig igen.. :)

Nu ska jag fortsätta vara hurtig fastän jag känner mig som bilden ovan...imorrn är det dax för inlämning i skolan och en mindre rolig omvårdnandsövning. Vi ska mata varandra, borsta tänderna och tvätta varandra...hmm. Känns lite dagislek. Aja, bara leka och vara glad. Ett måste är ett måste...


Kärlek


Kommentarer
Postat av: Es ..

Jaaa äntligen .. tack bejb <3

Det kommer bli massa spännande läsning här ska du se,just like old time (aaww)

Ser fram emot the new blog ...

massaa kärlek till världens bästa Elin

2011-02-09 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0