Äntligen har jag vaknat.


ÄNTLIGEN känner jag hur jag börjar vakna till liv efter att ha levt som en zombie under denna vintern. En vinter som har varit fruktansvärt lång och grå och kall och mörk...skulle kunna fortsätta i alla evighet, men lämnar nu rum åt solen som äntligen gör oss den äran att komma på besök. Hoppas den är här för att stanna. :)

Jag har som sagt grävt ner mig i snön och har därför inte haft nån lust alls att skriva. Dels för att det inte funnits något att skriva om och sen för att jag har helt enkelt inte haft nån lust att dela med mig av min negativa inställning. Men nu är jag på TOPP igen och känner livet i mig. :)
Tänk att solen kan göra så mycket. Känner mig som en nykläckt lite fågelunge som är redo att upptäcka världen. Ännu en gång. Haha...nja, kanske inte. Men redo får en förhoppningsvis underbar fortsättning på året.

PUSS

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0