Tjörn..Här kommer jag!!!


Åh, känns som en liten mini-semester. Är nu ledig i 6 dagar..och ska iaf spendera helgen på landet. I våran röda lilla stuga med vita knutar. Där har jag haft många fina sommrar. Hoppas solen hänger med som sällskap bara. Hade varit trevligt med liiiite färg innan man åker till Kroatien, så man slipper skrämma iväg alla. BUH!
Milli och Mille&Mio är där uppe...och väntar på mig!!!!! : )

Ska hinna förbi Malin oxå, som har blivit "mamma" till 7 st små kattungar. 7!!!!!! Första kullen brukar väl kanske bli 2-3 st, men inte denna kissen. Nej, Doris skulle få 7 stycken. Grattis! : ) Haha..

Och nu ska jag ner till tvättstugan o hämta det sista, och sedan packa. Vi hörs när jag är tillbaka!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0