Det var ett bra tag sen sist..But i'm back!!


Jaha..nu sitter jag här igen och ska försöka fördriva min tid på denna bloggen. Varför inte?! Har inte så mycket annat för mig såhär klockan halv 12 på en onsdagskväll mitt i sommaren när vädret är som bäst.  Äsch...har jobbat och ska även jobba imorrn och med tanke på att jag försov mig i morse, så vill jag inte göra samma sak imorrn. Såååå jag håller mig hemma och i skinnet!

Men snart är det semester och i år blir det Kroatien i 2 underbara veckor med Josefine. <3

Och efter det blir det en ny vändning i mitt liv...ska bli SJUKSKÖTERSKA!!!! Kom in!!!! ÄNTLIGEN! Kan knappt fatta det, att JAG kommer bli nått...!! Känns otroligt kul, spännade, roligt, nervöst och skrämmande. Att man lixom gjort sitt val för vad man ska "vara" i livet. Jag tror iaf att det kommer blir grymt. Och om man får säga det själv..passar mig PERFEKT! : )

Jaja..än så länge är det ett tag kvar. Och innan semestern har jag nu efter imorrn, 6 hääärliga dagar(säkert spöregn varje jävla dag) ledigt. Så på fredag drar jag från stan för lite lugn o ro ute på den stora Ön. Med Milli och dom små änglarna...

Men nu ska jag ta och sova...så jag vaknar i tid imorrn. Hoppas jag iaf..
Buona notte e sogni d'oro!!

LOVE




Kommentarer
Postat av: Jonas

Lugn och ro?? :-)

2010-07-14 @ 23:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0