I'm Back!!


Yes!! Nu var första jobbdagen avklarad för denna veckan, o jag känner mig mer levande än någonsin. :) På ett positivt sätt.  Okej att benen fortfarande är stela o jag känner mig som en gammal gumma när jag svajjar till när jag går, men fan va skönt det känns att vakna till liv igen. I'm back! Nu ska jag bara tillbax till läkaren nästa vecka o ta bort alla mina snygga plastkompresser som täcker hela låret, sen hoppas jag att denna skiten bara är ett bittert litet minne som aldrig mer behöver ploppa upp.

Imorrn o på fredag är det oxå jobb som gäller. Till helgen har jag semester då jag ska på Linns 25-årsmiddag!! Ser fram emot det nått ENORMT! Kommer bli riktigt kul.

Nu ska jag ta mig ett bad. Jaaa..jag ska bada på första gången på över 1 vecka. Och nej, jag är ingen lortgris. Har duschat. Men bada är min stora passion. Jag älskar att bada, morgon o kväll. Dock ligger jag i badet i kanske 3 min tills jag blir uttråkad o måste gå upp. Men dom 3 minutrarna är wonder!! :)




Bacio e sogni d'oro!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0