100118


Är precis hemkommen från bion. Har varit o kollat på Snabba Cash med Malle. Riktigt bra film enligt mig. Men är Joel Kinnaman med så kan det knappast bli dåligt. :)
Sen så är det väl som med de flesta filmer som är basserade på en bok, att boken är alltid bättre. Jag har iofs inte läst boken o kan inte säga så mycket. Så jag håller tyst!

Imorrn är det läkarbesök igen. Detta jävla ben har tagit upp all min energi och kommer nu att sluta prata om det tills jag får reda på vad fan det är för nått. Punkt slut.

Jaaaaa...o på onsdag börjar jag jobba igen om inte nått mer konstigt o mystiskt angriper mig. Håll tummarna! För det gör jag. Så länge dom nu sitter kvar. Kan inte vara säker på nått.

Ointressant. Och nu ska jag bada. Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0