100113

Hoj hoj! Bor numera i en sjukstuga. Tror nästan man kan kalla mitt lilla skrymsle så. För här är det bara sjukdomar som hägrar hela tiden. Är det inte en enveten förkylning som vägrar försvinna, så är det ROSFEBER som är här o hälsar på! Hela mitt stackars "lilla" ben har blivit invaderat av nått äckligt som äter upp det. Hoppas antibiotikan tar död på det iaf. Annars får jag väl amputera bort det.



Annars är jag väldigt uttråkad. Har som sagt spenderat den senaste tiden här inne i mitt lilla krypin. Dock jobbade jag 3 dagar i helgen. Kändes UNDERBART att få komma ut o se folk. Men det höll juh inte så länge. Haha...så nu längtar jag efter att få komma igång och jobba igen. Konstigt!
Sen väntar jag med spänning för att få se om jag får min plats på sjuksköterskeutbildningen. Så håll tummarna. Nått ska man väl ha tur med i år. :-)

Jaha..ska nog förflytta mig till sängen lite (ligger i soffan) och kolla på en film. Hörs sen! Nu när jag har tid kan jag juh ändå försöka "roa" er som kollar in här lite då o då.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0