Rom&Cola...


Jaha..då sitter jag nu denna söndagskväll o tar mig en rom&cola i min ensamhet. :-) Men är alldeles för trött för att vara social så det passar mig utmärkt. Denna helgen har jag spenderat på ikea o i sängen. Fredag-lördag-söndag..Jobba-sova-jobba-sova-jobba..Och snart ska jag sova igen! Men imorrn är jag ledig.

Tänkte dela med mig av två klipp ur en film som är en stor favorit och som alltid har varit det enda sedan jag var liten. Det är en film som är byggd på en av Astrid Lindgrens underbara böcker.. " Min allra käraste syster ". Kan väl aldrig misslyckas. Astrid var och kommer alltid att vara en av tidernas bästa barnboksförfattare. Eller ska man säga författare? Hennes böcker och filmer trollbinder stora som små..jag har då aldrig tröttnat på dom.

 


Nu ska jag dricka upp sedan ska jag nana...SKÅL!
God natt!!!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0