Hitta orken..


Jag har nånstans tappat orken. Jag vet inte vart den tog vägen..kanske åkte den iväg med "sommaren". Här finns den inte iaf. BORTA!
Orken att blogga är borta, orken att vakna och gå upp på morgonen är borta, orken att äta är borta. Orken att ens ha ett liv är borta. Jag hoppas verkligen att den kommer tillbax för såhär är juh inge kul. Kan kanske ha nått att göra med att det börjar bli mörkare och jag inte är helt frisk. Har lyckats dra på mig en infektion så jag går på pencilin. Kul. Nej. Inte.

Detta inlägg blir i en sann gnällanda. Varsågoda.

PUSS

 

 


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Inställning!!!! Du orkar ju sminka dig o äta!! O imorgon ska du jobba här på DP. Jajmen! Foten i kläm.

2009-09-08 @ 07:18:08
Postat av: Hanna

Jag känner EXAKT likadant....höst-deppet???

2009-09-08 @ 07:58:33
URL: http://mummyhanny.blogg.se/
Postat av: mamma ericsson

Efter regn kommer solsken. Gumman snart vänder det ska du se det känner jag på mig. Vi får försöka hitta på något roligt. Kramar och puss från mamma.

2009-09-08 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0