Ballonger..

 


Till helgen ska jag jobba. På mitt vanliga jobb. Ikea. Men jag ska inte vara i kassan som jag vanligvis är. Nej, och inte heller en nyckelpiga. Nej. Jag ska vara en ballongflicka. :-) Lyssna va fint det låter...BALLONGFLICKA. Jag ska göra alla barnen glada o dela ut och blåsa upp (jag HOPPAS att dom har en blåsmaskin) dom. Vårat varuhus fyller 5 år, och det ska vi fira...så kom o hälsa på. Så kanske ni kan få en ballong om ni är snälla.

Annars är jag ledig idag. Och ska städa. Mamma skrattar alltid åt mig när jag säger så. Kanske för att det är en mening som jag har missbrukat MÅNGA gånger. Men idag MÅSTE jag städa. Ska oxå besöka andra sidan stan, Angered centrum. Ska åka till en skoaffär som tydligen har väldigt fina och billiga skor. Återkommer med hur det var.

Nu ska jag resa mig ur sängen. Har redan spenderat alldeles för lång tid här idag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag är alltid ballongflicka.Uppblåst o färggrann.; )

Bra att du oxå kan få känna på hur d känns....Kramar

2009-09-10 @ 20:40:51
Postat av: patrik carlsson

du e fin som...p

2009-11-07 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0