Väntar...


Just nu är det en evig väntan.. Väntar på att en ny liten människa ska komma till våran familj. :-))) Bebisen är på väg nu. Men det känns som varje minut är en timma. Men som alla vet, är det värt all väntan!!! Åh, som jag längtar!!!! En liten ny bebis, en ny människa att lära känna och älska. :-))) ALLTID lika kul!!!!

Ska snart sätta mig på bussen och åka ut till Ikea o jobba. Blir ett sent pass idag. Men hur ska jag kunna koncentrera mig?? Äsch, vem bryr sig?

Igår var jag ledig och spenderade dagen hemma. Städade, och tvättade...så nu är det skinande rent här. Alltid lika skönt att se sitt hem bli till sin rätt igen.

Har inte så mycket mer intressant att berätta...finns lixom inget mer intressant än bebisen just nu!! :-)

Nu håller vi tummarna för att allt flyter på som det ska... SNART är den lilla/lille här!!!

PUSSAR



Jag & Mio...en av mina många älsklingar!!!! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0