Stearinljus o spotify...

Ja...min rubrik beskriver min fredagskväll.  Jag ligger nerbäddad i soffan...med datorn på magen o lyssnar på musik. Rummet är nedsläckt med endast ett 10000 tals ljus tända. Jag älskar ljus!!! Det gör mig lugn och harmonisk. Varför egentligen? Eld är juh farligt...men det är nått med just eld som ger mig ett lugn. Likadant med brasor. Mysigt o fint. Kanske har jag lite av en pyroman i mig? Är det så dom känner när dom eldar upp stora villor o skogar eller vad det nu kan tänkas vara. Äsch, ointressant text! Men ville bara skriva av mig lite...har inget att göra. :-)

Nu ska det jobbas hela helgen. Ska faktiskt bli kul! Gillar o jobba helgerna. Mycket folk och mycket som händer. Kom o hälsa på!!!!! :-)

Pussar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0