Isbitar till fötter..

Just nu sitter jag o försöker värma mina fötter som känns som två stycken isbitar. Brrr!!! Fredagskväll..snart natt, och jag försöker förtränga att jag ska upp o jobba om några timmar igen. Kom juh precis hem!!!! SUCK..men men. Den 25:e är det roligt igen...i typ 2 dagar. Sen får man börja om på nytt igen.. :-)

Längtar efter Sthlm!!! Har inte varit o besökt min underbara stad på ett tag nu...så nu börjar abstinensen komma. Får kolla ut när jag kan ta mig ett besök hos min underbar Rux i huvudstaden. Tror hon saknar mig lika mycket som jag saknar henne.. ;-)

Jahapp..Nu var det nog dax o släcka ner o försöka sova. Kul fredagskväll...som vanligt! Livet blir väl inte så mycket roligare än så här just nu!
Sov gott!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0