Blåser..


Ja..det blåser o blåser. Snart kommer vi alla att blåsa bort. Och snö är tydligen påväg oxå. Kan det bli värre? Usch, inte konstigt att man blir negativ och tråkig. Vi svenskar är väldigt bra på är att alltid skylla allt på vädret..
Usch..det är mörkt, jag är deppig!! Eller åh, solsken..gud vad jag mår bra helt plötsligt!!
Visst, solen gör en på bra humör, oftast. Men varför kan man inte finna glädje i något annat runt omkring en? Något som lyser upp ens vardag även  fast det är en grå och blåsig/regning dag? Sluta klaga på allt som är fel, och ist uppskatta allt fint som faktiskt finns i ens omgivning...vill passa på och tacka alla fina människor som finns i mitt liv. Tack för att ni lyser upp just MIN omgivning!!!! :-)
MASSA KÄRLEK <3





Kommentarer
Postat av: mamma ericsson

Du lyser upp min tillvaro tack för att du finns.

Kram från Mamma

2009-11-05 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0