Trött på mig själv..

Jag har kommit på en sak... jag tror jag har en mycket allvarlig åkomma. Jag har ett mycket starkt HA-Begär när det gäller mobiler och skor. Kan lixom inte så emot!! Kära familj och vänner, ni kan vara lugna. Har inte köpt någon ny mobil eller svindyra skor, men en vit I-Phone kallar på mig.. Men ack, jag ska stå emot. Jag MÅSTE stå emot. Men jag vill ju HA!! Den kan så mycket och är såååå fin. S U C K!!

Annars är livet faktiskt rätt trist just nu. Har varit sjuk hela veckan, o hemma från skolan. Känns väldigt onödigt då jag slutar på onsdag nästa vecka. Ville juh ha sista lektionen med Lenne, och äta Martins kladdkaka. Men icke.. Låg istället hemma o kollade på Hem till Gården och hade svårt att andas både ur näsan och munnen.
Dock fick jag sällskap av Milli i ondagskväll. Mycket trevligt!! Hon kom hit med en flaska rosè och ostbågar/chips. Gott o nyttigt!! :-)

Ikväll ska jag nog ha filmdejt med Esra, för imorrn blir det upp till jobbet ganska tidigt. Ska ha släckövning. KUL!! Sen ska jag jobba heeeela helgen lång.

Nä, nu ska jag ta mig en värktablett. Smärtan kryper sakta in på mig känner jag..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0