Tror jag ska gå och lägga mig..

Gääääsp!!
Usch, har sovit i stort sätt hela dagen, men är fortfarande trött. En ond cirkel! Dock har jag spenderat några timmar i vaket tillstånd. Dess timmar spenderade jag hemma hos mor & far med Nicke. Vi har städat o stått i. Lyssnat på gamla band med inspelad musik från NRJ. Målat mina läppar med ett MYCKET gammalt knallrött läppstift, som INTE ville gå bort. Har lovat att fortsätta mitt städande imorgon. Jag är juh tydligen den enda som är ledig. Har inget liv med andra ord.
Varför jag är så snäll o hjälper till o städar hos dom, är för att Nicke tar studenten på onsdag. Och mottagningen ska hållas där. Och det ska väl vara fint o rent när alla folk infinner sig där. Ja..så ser min morgondag ut. Tror jag!

Igår var jag ute. Sista spritluckan. JÄVLAR VA KUL JAG HADE! Dock kanske det blev liiiiite förmycket i glaset. Men vad gör det när man hade kul?! Var där med Esra, Marcus o Josefine.. Ett mycket trevligt litet gäng.

Satt o tänkte på att jag saknar MALIN!!!! Jag tycker det är sjukt tråkigt att jag inte får träffa henne varje dag längre. :(((( Vi har varit som Kling&Klang, Bill&Bull, Helan&Halvan, Mjölk&Oboy, Chocklad&Lakrits, Bil&Cyckel....ja, typ. Men ni har fattat poängen. SAKNAR! Hoppas jag får träffa henne snart iaf..



Ett exempel på våra underbara lektioner tillsammans.. :)) Tur att nivån är på samma våglängd iaf...


Nu ska jag snarka!! PUSSAR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0