Sista måltiden..

Just nu känner jag mig riktigt jävla TRÖTT!! Har varit ute med klassen på Rävholmen. En ö i Ingemansland. Trevligt de första 30 min, sen började rastlösheten komma. Klockan 19 fick man försöka tvinga sig att hålla ögonen öpnna ( för vem går o lägger sig kl.7??), och klockan 21 tillät vi oss själva att gå till sängs efter att humorn hade sjunkit ner till marken.
Jag tror att havsluften tar all energi ifråm en. För jag har då ingen kvar.
Hoppas på att få tillbax den.
För ikväll blir det avslutningsmiddag med skolan. En sista måltid tillsammans innan alla går skilda vägar.
Hmm..känns lite...tomt! Vad kommer hända här näst? Jag hoppas juh på att komma in på någon utav skolorna jag har sökt in till..( Gbg-sthlm-Uppsala-Halmstad-Lund-Malmö). Men what if not?? Då blir det väl att slita häclen av sig på de jobb man kan få. Äsch, ska inte var så bitter. Ska dra på mig ett leende nu, och lite smink..sen ska jag dra mig!!


PUSS & KYSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0