MYCKET NÖJD!!


Åh, Elin har gått o blivit blondie igen. Och jag kan bara säga att jag är mycket nöjd med resultatet. :-)
Har juh varit mörkhårig nu under vintern, och kände att det var dax att pigga upp håret med lite ljusare färger nu till sommaren (om den kommer nångång). Så för att nå detta resultat fick jag sitta i 4 timmar hos frisören. Avfärgning, bleking, slingor...o klippning. Men det var det LÄTT värt!!  Kanske vill ni se en bild?? :-)



Idag ska jag umgås med Linn på hennes salong. Ska gå dit o få en ansiktsbehandling och färga fransarna. Sen ska jag få följa med henne hem o titta på hennes och Markus nya fina lägenhet. Väldigt trevligt!!

Igår hittade jag nått mycket spännande ute på nätet. Gjorde mig & Milli väldigt glada.. Jag hittade en sida som har HELA Brothers&Sisters avsnitt, utan att man behöver ladda ner dom!! Finns även massa andra serier i hela avsnitt..

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen o bli fräsch på resterande kroppen oxå. Ansiktet lämnar jag till Linn..


PUSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0