Förbannad jävla trötthet..



Usch! Nu är jag trött...VÄLDIGT trött. Men sådär trött att man är för trött för att gå o lägga sig. Hmmm. Låter det logiskt?
Äsch, jag är trött iaf. Mycket!

Igår tog Nicke som sagt studenten, o det var pompa o ståt för hela slanten. Han va lyckig, och vi har lyckliga. Jag tror att jag var väääldigt nära att fälla en tår av nostagli när man såg alla glada små ungdomar som hoppade och skrek av lycka. Ja, jag funderar starkt på att gå om gymnasiet ENDAST för att få återuppleva den dagen igen.


Studenten o hans underbara moster.. :-)


 Jag & den andra systersonen..Max!!


Imorrn är jag ledig igen efter en mycket hård arbetsdag idag. Ska fixa mina naglar.. köpa det sista inför resan.( JAG ÅKER PÅ MÅNDAG...WEEEIIIIIUUUU) och sedan städa och tvätta. Det sista mindre kul, men dessto mer nödvändigt. Tyvärr!!

Nää, nu ska jag hoppa i ett bad och drömma mig bort till Toscana och stranden där jag snart kommer att ligga. Avundsjuka?? :-) Åh, by the way...har köpt en jättefin bikini!



Fin va??? :-)

PUSSAR & NATTI

Kommentarer
Postat av: Milli

Dom e sååååååååååå fina, mina stora små pojkar! Ja kan va stolt!

2009-05-29 @ 07:29:54
URL: http://ancami.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du, Shine (Danne) bad mig att skiva till dig... han hjälper mig och syrran att hitta lite röster till en tävling vi är med i http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 bara att klicka på länken och klicka på snäckan bredvid länken :) tar typ 2 sekunder hehe :) skulle vara jättesnällt :)



ps snygg bikini nelly? jag beställde en Lila fast den sitter inte så fint hehehe

2009-06-22 @ 19:29:07
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0