Ett annat liv..

Hur många olika liv kan man leva i sitt pågående liv? Förstår ni vad jag menar? Jag menar tex. när jag var i tonåren så levde jag ett liv. När jag bodde i Italien levde jag ett heeeelt annat liv. Och nu, nu gör jag lxiom inget. Känns som livet står o trycker på en pausknapp. Men snart snurrar det väl igång igen...ett annat liv. Kanske nån annanstans. Kanske här... Man vet lixom aldrig vad o vart. Eller hur? Äsch..nu är jag trött. Kommer upp sånna små funderingar då.

Borde egentlgen lägga mig. Eller vad är klockan?  Njaa..den är juh bara halv 9. Kommer vakna vid 12-tiden sen o vara pigg. Får nog vänta lite till. Imorrn är det Nickes student och det ska firas.. :-)))
Men först har jag ett roligt besök hos fröken damdoktor, sen ska det inhandlas skumpa som ska hängas runt halsen på den lilla studenten. Sen ska det köpas andra saker..mycket på G imorrn med andra ord.

Nää, får nog kolla på ett Brothers&Sisters avsnitt.. eller nått.

PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Milli

Åhhh vad du har gjort fint i din blogg. Livet bjuder på mycket! Och man vet aldrig vad och var.. Men det är bara att leva. Jajamen..INSTÄLLNING!!Pöss från Syster Yster

2009-05-27 @ 13:24:18
URL: http://ancami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0