Över en vecka...


Ja, nu har det passerat över en vecka sen jag skrev sist. Verkar som jag skrivtorka, här och i allt annat jag sätter pennan i (tangentbordet i?) Idag blev jag iaf ett grupparbete lättare. SÅ SKÖNT! Nu ska det bara redovisas oxå. Gaaaah!! Är inte direkt ett stort proffs på att prata inför massa folk. Men det ska gå. Ja det ska det!
Denna helgen som kommer är jag HELT ledig. Så skönt! Men som alltid har jag en massa saker inplanerade, så det blir inte mycket lugn o ro. Men det gillar vi.. Speciellt när man får tid o träffa sina underbara vänner. :)
På lördag har Hanna och Hamed namnkalas för lilla Casper.
Och på söndag är det födelsedagsfirande av Josefine som gäller. Hon blir kärring.. (24 år)
Blir middag på VinoTapas. Längtar redan..

Nä, om jag ska ta tag i att göra nått o äta. Magen satte igång att prata nu..tror den vill ha mat.




Åh, den där överjävliga luggen som jag ALLTID envisas med att klippa. Och ALLTID blir jag lika irriterad på den och lovar mig själv att ALDRIG göra om det...sen nått år senare är det samma visa igen. Nu får vi se när nästa gång äger rum..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0