Män som hatar kvinnor..


Sitter nu o tar mig ett glas vin. Ja, jag tycker att jag förtjänar det. Ledig hela helgen o vill bara känna att jag är FRI!!
Friiiiii som en fåååågel..friiiiii som en fååååågel!!
Fick oxå 1.5 liter vin av Milli som måste drickas upp. :) Så jag är väl så illa tvungen!

Ikväll ska jag på bio med Malle. Ska bli mycket trevligt! Och som ni kanske har förstått av titeln på detta inlägget så blir det filmen; Män som hatar kvinnor.
Ska nog inte bli besviken efter det jag har hört om filmen!
Det värsta som finns är när man går och ser en film på bio och man blir så besviken. För det första har man gjort sig all möda att ta sig till bion helt i onödan, och sen de där 100 kr som man mycket hellre hade lagt på något annat. 


Nää, men nu ska jag sluta o tjata o ta mig ett bad tror jag. Känner mig lite lätt rastlös..





LÄNGTAR OXÅ MASSA TILL DEN 26:e...DÅ SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA MINA MILANOPINGLOR IGEN.. HAR SAKNAT DOM MASSOR! Men snart...SNART!! :)



Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hej

jag skickar detta till alla föräldra bloggar för att i helgen ska jag i samarbete med tallink ha en tävling så en familj kan vinna en resa till östeuropa

jag hoppas på stort deltagande å att just en familj vinner denna resa



Mvh:Tess

2009-03-06 @ 19:16:50
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: josefin

ha en trevlig helg =)

kram!

2009-03-06 @ 19:17:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: klodberg

vi kan lägga till varandra på bloglovin? :)

2009-03-06 @ 19:21:11
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0