För 17...

Ja, nu blir jag nog tvungen att blogga lite. Efter lite tryck från min Milli.. :) för 17...
Var juh över en veckan sen jag bloggade sist. Oj da!! Går tiden verkligen så fort?? Tydligen..
Idag har jag varit ute en sväng o firat med klassen att uppsatsen ÄNTLIGEN är klar o inlämnad. FY FAN vilken känsla av frihet. Iaf för en liiiiiiten kort stund. För snart kommer allt annat att jaga en.

I helgen var jag i Sthlm och hade det helt UNDERBART!!! Önskar att jag alltid kunde ha det så kul som jag hade det då.
Träffade mina underbara och jag hoppas att vi alla kan vara tillsammans snart igen. :-)
Ibland saknar jag det som en gång var. Kan inte hjälpas. Jag vet att jag orsakade massa folk en hel del oro och stress, och det är jag otroligt lessen för. Men jag hade samtidigt den bästa tiden i mitt liv under den perioden i mitt liv.
Och det saknas

.



Men snart bär det av till Italien igen...med de bästa!! :-) Mamma o pappa...ska bli helt underbart!!!! LÄÄÄNGTAR!!!!


Nu ska jag ta o sova...SNARK. Usch, har sovit 3  timmar inatt pga att den jävla uppsatsen skulle vara inlämnad. Men nu är den klar o done. Så nu hoppas jag på en natt med en hel del bra sömn...

PUSSAR


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är trevligt att höra att du tycker det skall bli roligt att åka med oss till Italien. Det gamla är ju glömt eller hur. Dom bra minnerna kan ingen ta ifrån dig.

Stor kram från mamma.

2009-04-01 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0