Mr.Blund är borta


Jahapp..Nu sitter jag här och klockan är lite över 3 på natten. Och jag kan INTE somna, Nä!! Tröööttsamt. Har försökt med allt, men det verkar som Herr.Blund har glömt bort mig inatt. Och snart är det ljust igen. Det är något jag inte gillar med sommaren. Det är ALDRIG riktigt mörkt. Gillar när det blir riktig svart natt o man kan kura ihop sig under täcket. Hur kul är det o göra det när solen lyser 24/7?? Naaa, får inte riktigt samma mysiga effekt då.  Jag tror Tarzan oxå har blivit bortglömt inatt, för han hoppar runt här som en dåre fram och tillbax. Stackars grannar som bor under mig. Dom måste undra vad jag håller på med på golvet mitt i natten. På en måndagsnatt. Lördag kanske är okej. Men måndag, näää. Då antar man inte att folk är fulla. Men lördagar, då kan det vara en fylla som spökar.

Nää, usch vilket pladder jag skriver. Om ingentingen. Helt värdelöst. Läs det inte!

Nu ska jag dra mig till sängen och göra ett nytt försök. GOD NATT!!!!!
PUSSAR

Ps. Nu springer tidiningpojken in trappan. Då SKA man sova. Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0