Italienfrossa..



Igår fick jag ett väldigt trevligt impulsbesök av Neda. :-))) Hon gjorde min dag! Hon hade spenderat sin helg ii Trollhättan och tänkte att hon inte kunde missa mig när hon ändå var  närheten, så hon kom till mig igårkväll! Vilket jag självklart blev överlycklig över. Har saknar henne i STORA lass!! Det bästa var att jag hade köpt med en flaska Fragolino (ett mycket gott italiensk tvin med smak av just fragolino) hem från Italien, till mig & Neda. Så bättre kunde det knappt bli. Medans vi satt o sipprade på detta, kollade vi in 2 stycken italienska filmer som även dom är inköpta i Italia. Mer av Italien kunde vi knappt få. Neda och jag bodde nämligen tillsammans i Italien. Där var det kärlek vid första ögonkastet mellan oss. Vänskaplig kärlek alltså. :-)  Men nu har hon lämnat mig..och det är tomt. Alltid trist o tomt att vara själv igen!


Hmm..är väldigt sugen på en kall drink eller öl i solen. Men vet inte om jag orkar ta mig ner på stan. Marcus och Josefine jobbar båda två, så jag tänkte åka ner oo hålla dom sällskap. Men...nja. Kanske. Kanske inte. Blir nog inte...



Kommentarer
Postat av: Mia

tackar... o bikinin är snygg fick hem en lila men den är lite konstig.. syrran tog den :) tack för rösten igen :)

2009-06-22 @ 21:27:08
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0