I'm back..


Japp..nu är jag tillbax. Och har varit det i nästan en vecka. Men har inte direkt haft tid eller ork att blogga. Men nu har jag fått oder från den äldre systern att jag visst måste blogga. Så jag som är yngre har väl inte så mycket att säga till om.
Hade ett par riktigt bra dagar nere i Italien. Italien kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat. Det är ett ställe där jag alltid finner en slags ro. Språket, atmosfären...människorna. Vi var först i Castaglione della Pescaia, sedan spenderade vi de sista 3 dagarna i Rom. I'll be back..det är en sak som är säker. En underbar stad..och mycket vacker!!



Nu här hemma har jag bara jobbat och försökt ta igen mig. Konstigt att man alltid är trött när man har varit ute o rest fastän man har haft en "ligga-och-lata-sig" semester. Hmmm!!?? Aja, nu har jag iaf några dagar att ta igen mig på..inget jobb denna veckan verkar det som.

Nä, nu är ja faktiskt riktigt trött. Så jag tror jag ska ta mig ett bad och sedan krypa ner i sängen.  Ett tråkigt inlägg idag. Men det kommer mera.. :-)

Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0