Jaha..


Jaha..då var det snart midsommar igen!  Det är ungefär som sommarens nyår. Man ska alltid ha nånstans man ska fira det, dricka ska inköpas och alltid massa stress hit och dit. Varför? Visst, det är trevligt ...men jag förstår inte riktigt allt stohej kring denna dag. Räcker det inte bara att man är i goda vänners sällskap eller med familj nånstans o tar det lugnt. Själv ska jag ut till Marstrand och fira där med några vänner. Blir lugnt och trevligt. Precis i min smak! :-) Har nog blivit förgammal för allt stohej, för tycker det är endast jobbigt att behöva tänka på att klunka i mig massa och dagen efter må som man förtjänar. Nej tack!

Oj, nu såg jag att klockan var mycket. Ska iväg o fixa mina naglar..3 som har rammalt av o en som hänger på sniskan. Inte fint!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Milli

Hur va d nu??? Vem var gammal syster? ;)

2009-06-18 @ 12:32:02
URL: http://ancami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0