Inte värt det..


Jag antar att det där med videoblogg bara blev en engångsgrej. Eller tvågångs..eller kanske nån gång då och då. Har iaf fått höra ett antal skratt om att jag ser så rolig ut. Speciellt när jag säger usch. Och att jag spänner mina läppar på nått konstigt sätt. Och jag som tyckte att jag själv såg så normal ut som jag kunde..Men nä, Så jag börjar nog med att skriva igen.

Igår var jag hemma hos Malin, och vi bjöd även över våran kära ex-klasskamrat Ajje. Vi drack drinkar och shotar ut mina fina nya blinkade shotglas. Så fina så. Sedan begav vi oss till Andra Lång. Där stannade vi väl 1-2 timmar tills vi alla upptäckte att vi var alldeles för onyktra för att fortsätta kvällen. Ajje försvann nånstans i dimman, och Malin sa hej då och satte sig på vagnen hemmåt. Men jag, nä jag var inte färdigt för kvällen. Tillslut efter mycket åkande på spårvagnar hit o dit, så var jag hemma vid halv 5. Men vad hade jag gjort? INGENTING... Väldigt ovärdig bakfylla idag med andra ord.

Nu håller jag på att dö lite i soffan. Orkar inte ta mig upp härifrån. Tragiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0