Ångest 1 dag innan..


Idag har jag sovit länge. Vilket var ett mycket stort misstag med tanke på att jag måste hoppa i säng innan kl.10 ikväll. Imorrn börjar mitt sommarschema på jobbet, och det börjar självklart med varopåfyllnad kl.06. Och då måste jag vara där på plats ombytt. Alltså måste jag sätta min klocka här hemma på ringning kl..4. S U C K!! Jag lyckas alltid trissa upp mig massa dagen innan ett sånt här arbetspass, så det är det enda jag kan gå och tänka på. Laddar upp en känsla av ångest. Kanske nått fel på mig?! Äsch, imorrn är det juh avklarat.

Nu ska jag gå hem till mamma och stoppa nått i magen. Sen ska jag sätta igång med städningen som jag påbörjade för nån timma sen.

Ciaoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0