stress förihelvete


Usch, stress stress stress!! Ska snart springa ner till tvättstugan för att pricka in exakt när maskinen stänger av sig, för att SLÄNGA in kläderna i torktumlarn o sedan sätta på en till maskin. Allt för att hinna tvätta så mycket som möjligt på mindre än 2 timmar. Pust o Stön!
Har varit hos frisören o fått mitt hår fixat. Mycket vackert om jag får säga det själv. :-) Likadant som innan, fast en aning lite mer kopparfärg denna gången.
Därifrån sprang till systemet för att handla det som behövde handlas inför min weekend imorrn. Och därefter sprang jag med andan i halsen hem och föste ihop alla kläder som låg utspriddda på golvet, o ner till tvättstugan.
Min kropp luktar sådär nu efter all stress.
Ska nog satsa på en dusch efter att jag är klar med tvätten. Ja, det låter bra tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0