Sthlm domani!



Imorrn beger jag mig till storstaden igen! Ska bli riktgt trevligt o bryta av verkligheten lite. :-)


Sitter just nu o håller på o frysa ihjäl. FAST att ja sitter inomhus med en stor filt omkring mig. Iofs är det sviiiiinkallt ute! Höll på o tappa både näsa o haka pga kylskador när ja var ute tidigare idag! BRR. Detta ska jag komma ihåg på sommaren när jag sitter och klagar på att svetten rinner o jag håller på o smällta bort!
Konstigt det där med väder. När är man nöjd? När är det lixom det ultimata klimatet? Finns det ens?
Jag tror att jag är väldigt känslig för både kyla o värme. Klarar inte av när det blir för varmt o inte heller när det är för kallt.
Jag gillar helt enkelt när det är lagom. Vad nu lagom är! :-)

Snart ska jag gå o färga håret på nytt då nästan all färg har försvunnit o växt ut. Så snart är man fin igen!


Kommentarer
Postat av: malin

typiskt svenne-banan att vilja ha det "lagom". föer sadan elin! det ska vara tuubåårg och sol. vårvarmt är väl lagom?? jag längtar!!! :) puss

2009-01-16 @ 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0