Snart dax för hemfärd.


ja, då var det snart dax o åke hem igen! Snyft.
Längtar inte efter tågresan. Usch! Men på nått sätt så tycker jag alltid att resan hem känns kortare. Är ofta så. Vips så är man hemma igen. taaaadah!!
Har haft det riktigt trevligt som vanligt! :-)

Så nu är det dax o se fram emot nästa lilla tripp. Sthlm-Åland-Sthlm o sen hem igen..
Om 2 veckor är jag tillbax. Dock inte för o stanna. Då hoppar jag på båten till Åland. Åker iväg med Ikeagänget. Ska bli niiiice!


När jag kommer hem måste jag sätta igång med min uppsats om Marilyn Monroe. Ska bli riktigt kul o intressant o skriva om faktiskt. Dock så har jag inte så mycket motivation till att plugga just nu. Men det är bara o ta sig i kragen and Do it.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0