Skit synopsis och prinsessor på is


Välkommen till min söndag som just nu består av STORA veck i pannan.
Sitter och håller på att försöka o finslipa min synopsis som ska vara inlämnad imorgon. Men det går faktiskt rakt åt helvete.
S U C K
Varför ska det vara så svårt att göra en planering över sin uppsats? Äsch, får blir som det blir.
Idag är jag TRÖTT! Ja, tröttare än vanligt. Knappt någon sömn och förmycket tänkande är ingen bra kombination.

Dock så har jag haft lite kul. Har varit på Disney on ice med Milli och nästan hela hennes lilla följe. (Familj)




Fina prinsessor med fina klänningar. Askungen, Törnrosa, Snövit, Jasime, Mulan, Bell och Ariel. Var riktigt avundsjuk på alla små flickor som sprang runt i sina små sess-klänningar. Ville juh oxå!

Nä, snart är det dax o hoppa i säng för min del.
Är en ny dag imorrn och början på en ny spännande vecka. Tjoho!
På lördag blir det Sthlm för min del. Ser fram emot det massor! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0