Nu är ångesten borta..


Iaf den som handlade om vilka kläder man skulle ha på sig på den stora dagen! Det blev en avlagd gammal topp/klänningen med lite fina glittertråkdar i, sådär tjusigt till nyår. Inköpt i Portugal förra sommaren, o bara andvänd en gång, så jag tyckte det var dags för den stackars trasan. Nyåret firade jag i goda vänners sällskap. Mycket trevligt, med massa god mat o fint pang pang. Och nyårpussen fick jag av Marcus detta året! :-) Tack för att du alltid ställer upp. HAHA!



Dagen idag har jag spenderat på mitt gamla work. Med två stycken lite överaktiva barn som gärna ville testa mina gränser. Men det gick bra! Mycket bra. Tur att datorer finns. :-)

just nu håller Tarzan på att försöka bita av mig min fot eller liknade. Plus att han samtidigt leker kurragömma under täcket. Han tittar ut, o sedan springer han lika fort tillbax in under. Vad är det för fel ibland asså? Men jag älskar honom iaf. Trots hans små uppenbara brister. Det är dom som gör oss vackra!!

Nu ska jag försöka sova. Jobb på Ikea imorrn. YEAH!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0