Nej, inte stopp. Bara lite..


Haha, har visst lite oroliga läsare som undrar vad jag menar med stopp. Jag har bara haft huvudet nån annanstans denna veckan, så jag har inte haft ork o skriva. Mycket o tänka på o göra.
Först o främst måste jag hitta motivationen till att sätta igång med min uppstats om Marilyn Monroe. Jag VET att det kommer blir riktigt intressant o läsa om, man bara jag kan sätta igång.

Hela helgen har oxå svishat förbi som en dåre. I fredags var det klasskväll. Vi var ute o bowlade o sedan en öl på Kings Head innan jag konstaterade att det är faktiskt inte riktigt my kind of place och gick vidare.
Kvällen avslutades på Parkan med Esra.

Dagen efter, eller 1 timma efter min hemkomst så skulle jag upp o bege mig till Ullared. Men tydligen så var sömn så kraftig att jag inte vaknade till Millis 10 hysteriska samtal o sms. Därimot vakanade jag av att någon står o ropar Elin låååångt borta.
Då har Milli trott att jag ligger död, eller är fastkedjad av nån konstig typ och har kommit för att rädda mig.
Yrvaken reser jag mig upp o gör mig iording på mindre än 5 min, och så beger vi oss av till Heaven.
Hittade massa fint. :-)
Lyckas alltid komma hem med mer än väntat.


En fin tavla med min favorit bild på Marilyn.


En fin lampa till fönstret.

OCH MASSA MASSA MER! :-)

Nää, nu ska jag ta mig ett bad efter en dags arbete. Stressigt värre idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0