Lugn o ro!


Har precis kommit hem. LUGN O RO!!! Åh vad jag uppskattar det just nu.
Har varit på middag hemma hos mamma o pappa. Maten var utsökt, men det är alltid lika spännande o se hur de slutar dessa middagar. Idag gick jag därifrån. Gick hem. Den ena skriker högre än den andra, och den tredje sitter och försöker se glad o oberörd ut. Detta verkar upprepa sig varenda gång vi ska samla våran stora familj till o äta o ha det trevligt. Är det någon som har sett "Brothers & Sisters"? Det där är våran familj i ett nötskal.  Mycket kärlek, men ack så mycket gnabb.
Bebisar, barn, ungdomar o vuxna. En salig blandning av allt. Och den blandningen är mycket explosiv kan jag säga! :-)

Ska nog lägga mig i ett bad. Sedan krypa ner i min säng, med katten brevid mig, och läsa en bok.
Har faktiskt börjat på en riktigt bra bok, "Min bästa väns dotter". Har redan fallit ett antar tårar sedan jag började läsa den.
Men den kan rekomenderas!

Kan oxå rekomendera en mycket bra film som jag såg för några dagar sedan. Dock har den inte kommit ut på bio ännu, men när den kommer måste ni se den. CHANGELING!

Nu drar jag o simmar.






Kommentarer
Postat av: milli

Skriker?

; )

2009-01-05 @ 17:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0