KLAR!!


Puh. Äntligen klar! Tvättat, städat o badat färdigt. Nu är det bara o krypa till sängs då. Om det nu hade varit så lätt.
Hur kommer det sig att när man väl kan sova, så KAN man inte somna. Innan idag höll jag på att tuppa av av trötthet, men nu när jag verkligen kan lägga mig o sova, så går det bara inte. Nähä! Var min tid förbi eller vadå?
Nää. Får väl helt enkelt fördriva tiden med en film eller nått. Kanske sömnen kommer tillbax. Nån gång måste den juh träffa mig igen.

Dock är jag väldigt duktig på att fördriva tiden i tvättstugan genom att ta kort på mig själv! :-)



Och förresten. Har juh glömt o visa att det numera sitter pläppar på väggarna oxå. Titta o häpna gott folk. ( Malin, this one is for you. :-)




GOD NATT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0