Flyttstädning..


Tog mig en kvällspromenad (har fått som vana att göra det typ varje kväll) o tittade förbi hemma hos Vicki. Hon ska juh flytta o bli sambo fredag. Flyttlådor och saker överallt! Sorgen kom över mig lite. Snyft! Det är ganska sorgligt att se ett hem nedpackat i lådor o påsar.  Men den känslan försvann lika snabbt som den kom. :-) Att se Viktoria springandes fram o tillbax med en mopp i högsta hugg är rätt kul faktiskt. HAHA!
Sedan tittade vi på dr.House o proppade i oss massa äckliga chips. ( jag har juh min diet, så jag gjorde det i smyg. Min kropp o hjärna vet inget, så ssschhh)

Har varit på Gbgsfilmfestival i två dagar nu o sett 3 stycken filmer. ALLA VAR URKASSA!! Hur är det möjligt att alla filmer vi har lyckats pricka in sucks. suger. världelösa. Eller så har dom nån riktigt deep mening som ingen riktigt ska förstå. aja, dåliga var dom iaf. Så jag har ingen lust att se på mer film. Inte på festivalen iaf. Dock har jag en till att  se fram emot imorrn.. Jag läääängtar!

Nä, nu ska jag ta o umgås lite med Marilyn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0