Domani domani..


Imorrn är det sista skoldagen på denna veckan. SKÖNT!! Och jobbar inte denna helgen heller. ÄNNU skönare!
Känner att jag behöver några dagar att andas ut. Har inte blivit mycket sånt på lovet. Alltid massa saker som ska planeras in och hinnas med.
Har idag haft Josse på middag här hemma hos mig. Eller det var rättare sagt hon som stod för lagandet av maten. Men jag åt den så gärna.  GOTT GOTT! Det är nog något jag får öva mig på. Att laga mat. Är verkligen inte min starka sida,
Men vem gillar att laga mat i flera timmar för att sedan sitta o äta i sin ensamhet? Inte jag iaf.

Malin har tvingat mig att lägga upp denna otroligt fina bild på mig själv. Ja, hon tyckte att jag var för seriös när jag satt o mixtrade med mina bilder. Så hon tog saken i sina egna händer o gjorde det bästa hon kunde för att göra mig ful, och så lik ett luder som möjligt. Lyckades det??



jag tycker nog det!

Nu ska jag ta o sova o njuta av natten! För imorrn ska jag upp tidigt för att sluta lika tidiigt. Känns alltid lika meningslöst att gå på fredagslektionen som börjar kl.8.30 och slutar 9.45...
Men är man en riktigt duktig o engagerad student så är man!



Kommentarer
Postat av: Milli

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Vad du e fiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!

Hrm...........

Ja annorlunda( med polsk brytning) iallafall...

Pöss på dej!

2009-01-09 @ 01:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0