Bloggstopp!



Jaha, bloggstopp denna veckan. Har bara inte orkat eller haft något att säga! Så kan det vara ibland.
Men nu vill jag bara skrika ut att jag har en NY TV!!!!  Jättefin.. :-) Så nu kan man titta på film o tv utan att behöva använda förstoringsglas.

Snart är den ny fullpackad helg som kommer. Imorrn blir det bowling o öl med klassen. På lördag blir det Ullared med Milli o folk. Sen på söndag är det tillbax till Ikea o slita häcken av mig! :-) Längtar faktiskt till jobbet. Nu har jag inte jobbat på ett tag.
Ser fram emot våran Ålandskryssning.


nej, nu ska jag hem till mor o far o pussa lite på Adela innan jag springer ut i den kalla vinterkvällen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

Stopp??

2009-01-25 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0