Oj da..

Oj da..tiden bara rinner iväg o jag har inte bloggat på flera dagar. Men vem bryr sig egentligen?
Om det finns nån som bryr sig trots allt, så har jag haft fullt upp med att förtränga allt som måste vara klart i skolan denna veckan. Har lite oflyt när det gäller att få ner något  vettigt som man sedan kan lämna in och vara nöjd med. Antingen låter det som något som en 8:åring har kladdad ner eller så låter det bara FÖR bra, med massa konstiga ord som man inte ens visste att man hade i sitt bortglömda ordföråd. Men  Det SKA gå. Det MÅSTE gå!

Idag är en STOR dag!! Adelas FÖRSTA födelsedag. Usch, tiden springer verkligen iväg. Och usch, det är först när man hör sig själv tänka så, och tänker tillbaka på bättre tider och att det faktiskt var bättre förr,  som man vet att man själv faktiskt oxå blivit äldre. Inte satt jag och tänkte på att det var bättre förr när jag var i mina yngre år. Nä, tanten Elin börjar ta form. Rädda mig från detta!

Ska snart dra ner mig själv på stan och köpa en present till Adela. Tycker det är hemskt att gå på stan nuförtiden. Inget kul längre. NÄÄÄÄ, usch. Jag börjar verkligen bli gammal!!! 


JAG ÄLSKAR ATT GÅ PÅ STAN OCH JAG ÄLSKAR FRAMTIDE OCH TYCKER INTE DET VAR BÄTTRE FÖRR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0