Nu nalkas det bio..


Sitter o väntar på ett samtal från Malle där hon säger att jag kan börja gå mot vagnen. Är otroligt uttråkad! Har gjort allt som finns att göra här hemma. Städat, diskat, tvättat mig själv, rakat benen och målat tånaglarna. Och där tog fantasin slut.
Och oxå suttit o roat mig med att ta massa kort. Min vanliga fritidssyssla. :)
Ska alltså strax på cinema. Vet ännu inte riktigt vad det blir. Det återstår att se.
Nått bra hoppas jag på iaf. Och baconsnacksen ska jag ha! Det är juh halva nöjet med besöket.

God kväll på er!

 




Kommentarer
Postat av: mamma

Min vackra dotter. Jag blev riktigt mallig när dom sa att du var lik mig. Tack för att ställde upp för mig idag. Det lönar sig i himmelen om inte förr.

Kram från mamma.

2009-02-19 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0