Not feeling myself..

Usch, har nu kommit hem efter att ha sprungit benen av mig på stan efter en present till Adela. Blev två stycken. En jättefin klänning från Zara, och en liten elefant på hjul som hon kan dra efter sig på golvet...
Köpte även två par jeanleggings till mig själv. Och som vanligt tror jag att jag är smalare än vad jag är och inbillade mig att jag kunde ha stl.S, men NÄH! Så nu får jag traska tillbax o hoppas på att det finns nån stl större. Vilket det säkert inte gör. Min vanliga lycka o tur.
Känner mig på BLÄÄÄ-humör idag. Väldigt jobbigt, för allt känna bara så otroligt negativt när jag är sån här. Inget kul ,inget bra och inget som passar.  Bara nej nej nej! Och sen kan man bara bryta ihop mitt i allt. Låter som PMS, men nä. Bara en vanlig upponerdag i mitt liv.

Nu ska jag upp o fira prinsessan. Något kul mitt i allt det negativa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0