En upptäckt


Jag har precis upptäckt att jag har en egen liten avloppsrensare här hemma. Allt man behöver göra är att låta honom få fritt tillträde till badrummet, så är det fixat på några minuter. Jag pratar om Tarzan. Tydligen gillar han att leka vid den lilla äckliga brunnen som finns vid badkaret, o har lyckats dra upp allt möjligt äckligt som jag annars ogärna vill ner o peta på. Men nu slipper jag alltså detta. Tack Tarzan! Nån som vill låna honom för nån timma?





Och ja, jag är fortfarande vaken o lär inte kunna somna på ett bra tag heller. S U C K



Kommentarer
Postat av: Yster

Gud så bra! Fast jag har inga problemas med avloppsbrunnen, jag rensar glatt. Lite goäckligt tycker jag, så mitt andra namn får väl bli:Tarzina. Så kan jag och Tarzan ha små gatterings vid avloppsbrunnen.. se vem som får upp mest och äckligast..

2009-02-19 @ 10:31:59
URL: http://ancami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0