Bojkott


Funderar starkt på att bojkotta kylan. Då hade jag tänkt att jag låser in mig tills våren o värmen kommer farande. Hälften av sin tid spenderar man juh bara på att tjata om hur J***A kallt det är. Tröttsamt!! Nu ska jag snart åka o möta min kära mor på hennes jobb. Hon vågar inte riktigt sig ut på egen hand i denna istid. Who can blame her? Stackarn är livrädd för att ramla eftersom det hänt innan..Så vad gör man inte för att lilla mamma ska känna sig säker på gatorna?! :)


Idag har jag varit på en snabbvisit i skolan o fått lite viktigt gjort. Har ett stort fördjupningsarbete om Green Peace att göra klart, och sen är det även den där stora uppsatsen om Marilyn Monroe som hänger tungt över mitt huvud.
Men det är lugnt. Det klarar jag! Bara man har ett leende på läpparna går allt. Eller?



Med tanke på att jag knappt sovit en blund i natt, är jag väldigt förvånad över att jag kan se så pigg ut o att jag kom till skolan trots att jag försov mig kraftigt. Men jag hann! Ja, det gjorde jag. Nu känner jag mig åter som den där duktiga jag en gång var. Typ i höstas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0