Åland here I come..


ja, nu har jag precis slängt mig i soffan efter en stoooor o högljud SUCK! Vad har man med sig på en kryssning? Nu vet jag att det bara är en natt, men ska man ha med sig nått fint o sätta på sig eller bara massa bekvämma/tråkiga kläder? Och vad för skor? Äsch, jag o mina ständiga packningsproblem. Får bli som det blir. Eller nått..

Idag har jag jobbar på Ikea, och kännt mig väldigt duktig.
Nu funderar jag på om jag ska orka med att städa lite här hemma. Har en grej med att när jag åker nånstans o sedan kommer hem,  så måste lägenheten vara skinande ren. Finns inget mysigare än att komma hem till en städad o mysig lägenhet. :)

Nä, måste nog ta o dammsuga lite iaf. Skadar juh aldrig...bara tarzan. Han är rädd för dammsugan så jag brukar springa runt o jaga honom med den. liiite kul faktiskt. :)






Kommentarer
Postat av: SYSTER YSTER

Jag trodde ni skulle ha IKEA-kläder hela kryssningen lååååång...Då har du ju inga klädproblem..

2009-02-05 @ 07:10:08
URL: http://ancami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0