Wonderful helg med mina bananine..


Har haft en underbar långhelg med mina Bananine i Sthlm..men nu är det måndag o det börjar bli dax att packa väskan för att återvända till verkligheten. Jobb o jobb o lite mer jobb är vad som väntar mig denna vecka..Ovanligt!

Denna helgen har bestått av mycket skratt!! Tror jag har tränat upp en helt ny muskel i magen. Men tyvärr syns den inte, utan ömmar mest. :-)
Vi har varit i gamla stan, shoppat en o annan julklapp.... Varit på stureplan och dansat tills våra fötter inte pallde trycket mer. Ja, vi har haft en riktigt wonderful helg tillsammans!!! Men som allt underbart, så tar det slut nångång..och denna gången är om ett antal timmar då jag sitter på tåget tillbax till Gbg igen. Men först ska jag fika med Charlotta. Var ÅR sen jag träffade henne..ska bli riktigt kul!!!! :-)
Nu ska jag ta o hjälpa Neda att städa upp här lite..sen ska väskan packas. Alla som känner mig vet nog hur min väska ser ut just nu. Haha! Får se vad jag glömmer denna gången..

PUSSAR*







KÄRLEK!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0