Un altro giorno..



Börjar med ge er en GRYM sång...Love it! <3


Sen har jag inte så mycket mer att dela med mig av idag.. Skulle druckit lite vin nu på kvällen tänkte jag, men det började med att Marcus var för trött för att komma o hålla mig sällskap och sedan svek vinet mig. Det smakade INTE gott! Otur eller vad...så det blev ett glas vatten ist. Lika gott det, eller inte!!

Imorrn ska jag gå o ha lite vardagslyx...ska fixa nailsen. :-) Love it. Har nog blivit beroende. Men jag trivs så mycket bättre när mina naglar är fina och det ger mina små fula händer ett helt annat utseende. Dom är t.o.m liiite fina. :-)

Nähä...ska man hitta på nu da? Blir nog att sätta på en film..

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0