Ingen pli på mig själv..


Nää, idag hade jag ingen pli på mig själv. Solen och det fina vädret lockade mer än vad damm o disk gjorde. Så jag begav mig ut på en sväng ner till stan där jag mötte upp Malle. Vi satte oss vid kanalen och drack en islatte i solen. Kan det bli bättre? Underbart med lite springfeelings igen.. .:-) Nu fattas det bara att någon ger mig lite fjärilar i magen oxå. Haha!!!

Har nu på kvällen varit barnvakt till två helt överaktiva änglar. Fick leka jaga Mille&Mio genom hela lägenheten. Tillslut fick jag dom till att sätta sig ner o spela ett väldigt tråkigt spel med mig. Det höll i sisådär 5 minuter. Sedan började Mio dammsuga och Mille hoppade runt på stolarna. Ja, systra mi..dina underbara skitungar var vildare än vildast idag! Men jag älskar dom inte mindre för det.. :-)



<3

Måste oxå tacka Milli för det fina läppstiftet, läppglanset, nagellacket och eyelinern. Mycket fint alltsammans.

Nu ska det räknar lite matte..om jag orkar.

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Systra di

Ja du, söta e dom. Mest när dom sover. Så man kan studera dom i lugn o ro. För annars e d som sagt så att dom känner livet i sig.. och visar det! Pöss på dej!

2009-04-03 @ 12:38:14
URL: http://ancami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0